جزئیات نشست مقام‌های امنیتی صهیونیستی با تیم ترامپ

یک منبع- که نامش اعلام نشده- در کابینه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جزئیات دیدار مقام‌های این رژیم با تیم رئیس‌جمهور منتخب آمریکا را منتشر کرد.

?به نقل از روزنامه هاآرتص یک منبع (که نامش اعلام نشده) در کابینه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جزئیات دیدار مقام‌های این رژیم با تیم رئیس‌جمهور منتخب آمریکا را منتشر کرد.

✴️این مقام ارشد کابینه رژیم صهیونیستی گفته انتظارات مثبت نتانیاهو بر اساس اظهاراتی استوار است که «یوسی کوهن»، رئیس سازمان موساد و «ژاکوب نایجل»، مشاور موقت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پس از دیدار با «مایکل فلین»، گزینه پیشنهادی ترامپ برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی آمریکا به نتانیاهو منتقل کرده‌اند.

? منبع مورد استناد «هاآرتص» می‌گوید: «نتانیاهو» در دو هفته گذشته همواره این دیدار را «عالی» توصیف کرده و گفته شنیده‌های «کوهن» و «نایجل» از یک «نقطه عطف» جدید در سیاست خارجی آمریکا در کل و به ویژه در قبال اسرائیل و خاورمیانه حکایت دارد.

?به نوشته «هاآرتص»، دیدار مقام‌های رژیم صهیونیستی با «فلین» تا اندازه زیادی بر ایران و توافق هسته‌ای این کشور با گروه 1+5 متمرکز بوده است. مقام‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به علاوه درباره جنگ سوریه نیز با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

***

• پیوند اصل گزارش در پایگاه «هاآرتص» (ترجمه از خبرگزاری فارس):

https://goo.gl/T2Nrpp

 

• عضویت در کانال اندیشکده راهبردی تبیین:

https://telegram.me/joinchat/BG7BhTvAH-fc1CjjeSCo4g

ارسال دیدگاه